вторник, 26 ноября 2013 г.

НОВИНКИ в нашей библиотеке


Praktiline harjutuste kogumik aitab õpetajal ja lapsevanemal läbi mängu muuta tähtede ja numbrite kirjutamise õpetamist lihtsamaks ja lapsepärasemaks. Kasutades rütme liikumisosavuse ja koordinatsiooni arendamiseks omandab laps kirjutamis- ja joonistamisoskuse hiljem hõlpsamini. (1 eks)

Väikese lapse põhitegevus on mäng. Just läbi mängu kinnistab laps uusi teadmisi, katsetab omandatud oskusi ja valmistub suureks saama. Lugema õppimine ei tohiks olla lapsele tüütu kohustus, vaid lõbus ja põnev. „Mängides lugema” raamat tutvustab lapsevanemale, õpetajale ja lastega tegelevatele spetsialistidele laia valikut mängudest, mis aitavad kaasa lapse lugemisvalmiduse ja -oskuse kujunemisele. Raamatu esimese osa mängudel on rõhk häälikute kuulmisel sõnas ja tähtede õppel. Raamatu teises osas on lugemismängud, mis aitavad lihvida lapse lugemisoskust ja seda uut oskust mängudes kasutada. (1 eks)


See raamat on õpetajatele ja koolijuhtidele abiks, näidates võimalusi, kuidas kujundava hindamisega toetada õppija vastutustunnet ja õpiõhinat nõnda, et sellest tunneksid rõõmu nii õppija kui ka õpetaja. Kirjeldatakse isehindamissüsteemi, mis toetab iseseisva õppija kujunemist, õpetajate motivatsiooni ning õhina põhise õpetamise rakendumist ja arengut koolis. Tähendusrikast õppimist ja õpetamist kogevad inimesed aitavad kaasa elamisväärsema maailma kujunemisele. Kujundava ja isehindamise toel saab muuta kooli tähenduslikumaks, tulemuslikumaks,läbipaistvamaks. Vastutuse, valmisoleku ja julguse muutumiseks peab võtma igaüks ise. (2 eks)
See raamat on õpetajatele ja koolijuhtidele abiks, näidates võimalusi,kuidas kujundava hindamisega toetada õppija vastutustunnet ja õpiõhinat nõnda, et sellest tunneksid rõõmu nii õppija kui ka õpetaja.
Kirjeldatakse isehindamissüsteemi, mis toetab iseseisva õppija kujunemist, õpetajate motivatsiooni ning õhina põhise õpetamise rakendumist ja arengut koolis.
Tähendusrikast õppimist ja õpetamist kogevad inimesed aitavad kaasa elamisväärsema maailma kujunemisele.
Kujundava ja isehindamise toel saab muuta kooli tähenduslikumaks, tulemuslikumaks,läbipaistvamaks. Vastutuse, valmisoleku ja julguse muutumiseks peab võtma igaüks ise. - See more at: http://www.rahvaraamat.ee/p/%C3%B5hinap%C3%B5hine-kool-kujundava-ja-sisehindamise-k%C3%A4siraamat/47446/et?isbn=9789949492312#sthash.ytCeM74O.dpuf

Комментариев нет:

Отправить комментарий