Praktiline harjutuste kogumik aitab õpetajal ja lapsevanemal läbi mängu
muuta tähtede ja numbrite kirjutamise õpetamist lihtsamaks ja
lapsepärasemaks. Kasutades rütme liikumisosavuse ja koordinatsiooni
arendamiseks omandab laps kirjutamis- ja joonistamisoskuse hiljem
hõlpsamini. (1 eks)
Väikese lapse põhitegevus on mäng. Just läbi mängu kinnistab laps uusi
teadmisi, katsetab omandatud oskusi ja valmistub suureks saama. Lugema
õppimine ei tohiks olla lapsele tüütu kohustus, vaid lõbus ja põnev.
„Mängides lugema” raamat tutvustab lapsevanemale, õpetajale ja lastega
tegelevatele spetsialistidele laia valikut mängudest, mis aitavad kaasa
lapse lugemisvalmiduse ja -oskuse kujunemisele. Raamatu esimese osa
mängudel on rõhk häälikute kuulmisel sõnas ja tähtede õppel. Raamatu
teises osas on lugemismängud, mis aitavad lihvida lapse lugemisoskust ja
seda uut oskust mängudes kasutada. (1 eks)
See raamat on õpetajatele ja koolijuhtidele abiks, näidates võimalusi,
kuidas kujundava hindamisega toetada õppija vastutustunnet ja õpiõhinat
nõnda, et sellest tunneksid rõõmu nii õppija kui ka õpetaja.
Kirjeldatakse isehindamissüsteemi, mis toetab iseseisva õppija
kujunemist, õpetajate motivatsiooni ning õhina põhise õpetamise
rakendumist ja arengut koolis. Tähendusrikast õppimist ja õpetamist
kogevad inimesed aitavad kaasa elamisväärsema maailma
kujunemisele. Kujundava ja isehindamise toel saab muuta kooli
tähenduslikumaks, tulemuslikumaks,läbipaistvamaks. Vastutuse,
valmisoleku ja julguse muutumiseks peab võtma igaüks ise. (2 eks)
See
raamat on õpetajatele ja koolijuhtidele abiks, näidates
võimalusi,kuidas kujundava hindamisega toetada õppija vastutustunnet ja
õpiõhinat nõnda, et sellest tunneksid rõõmu nii õppija kui ka õpetaja.
Kirjeldatakse isehindamissüsteemi, mis toetab iseseisva õppija kujunemist, õpetajate motivatsiooni ning õhina põhise õpetamise rakendumist ja arengut koolis.
Tähendusrikast õppimist ja õpetamist kogevad inimesed aitavad kaasa elamisväärsema maailma kujunemisele.
Kujundava ja isehindamise toel saab muuta kooli tähenduslikumaks, tulemuslikumaks,läbipaistvamaks. Vastutuse, valmisoleku ja julguse muutumiseks peab võtma igaüks ise. - See more at: http://www.rahvaraamat.ee/p/%C3%B5hinap%C3%B5hine-kool-kujundava-ja-sisehindamise-k%C3%A4siraamat/47446/et?isbn=9789949492312#sthash.ytCeM74O.dpuf
Kirjeldatakse isehindamissüsteemi, mis toetab iseseisva õppija kujunemist, õpetajate motivatsiooni ning õhina põhise õpetamise rakendumist ja arengut koolis.
Tähendusrikast õppimist ja õpetamist kogevad inimesed aitavad kaasa elamisväärsema maailma kujunemisele.
Kujundava ja isehindamise toel saab muuta kooli tähenduslikumaks, tulemuslikumaks,läbipaistvamaks. Vastutuse, valmisoleku ja julguse muutumiseks peab võtma igaüks ise. - See more at: http://www.rahvaraamat.ee/p/%C3%B5hinap%C3%B5hine-kool-kujundava-ja-sisehindamise-k%C3%A4siraamat/47446/et?isbn=9789949492312#sthash.ytCeM74O.dpuf



Комментариев нет:
Отправить комментарий